Welkom

cropped-colorful-floral-abstract-website-header1.jpg

Welkom,

Op mijn nieuwe persoonlijke blog, Angela 4 Real.

Op deze blog zal ik berichten posten over mijn leven en mijn interesses.

Het is een Persoonlijke blog en zal dus voornamelijk gaan over wie ik ben en wat ik meemaak. Mijn avonturen in het leven. Want ik ben niet alleen afstuderende student, ik sta aan het begin van een nieuw leven. Er komen in eens allemaal mooie, uitdagende, en spannende dingen op mijn pad. Ik zal bepaalde dingen los moeten laten, keuzes maken, en nu ergens echt voor gaan om vanuit mijn passie te kunnen leven. *FLOW*

mescarfbewerkt

De komende maanden gaat mijn leven veranderen en jullie kunnen hierbij meegenieten. Je kan me *volgen* door in de rechterbalk op volgen te klikken en dan word je op de hoogte gehouden van elk nieuw bericht :-).

~Klik op de titel van mijn blog posts om een reactie of feedback te geven!~

 

So, be prepared and stay tuned πŸ˜‰

❀ Angela

 

 

Een gedachte over “Welkom

Geef een reactie

