1 mental breakdown verder..

Oké, het ging even niet zo goed met me de afgelopen week.

Ik kon alleen maar op bed liggen en slapen. Zelfs de afwas doen en boodschappen waren een probleem. Dus ik heb veel geslapen en super kut: mijn plannen moeten afzeggen om te vrijwilligen bij Ecolonie on Frankrijk. Mooi kut dus. Ik ben ondertussen wel weer redelijk hersteld en ben in ieder geval weer mijn bed uit; dat is het positieve van het verhaal. Alleen moet ik wel weer even opnieuw op zoek naar waar ik het allemaal voor doe…

Ik ben heel goed in het analyseren van mijn eigen problemen :-p.. ook één van mijn hobbies. Ik ben zo bezig geweest met mijn studie halen, wel/geen drugs gebruiken en herstellen, hardlopen en krachttraining aan het wezen doen en vooral: constant bezig blijven en mijn geest en lichaam geen moment rust geven. En kennelijk zat er een einde aan dit gedrag. Ik ben ingestort.

IMG_20170720_170257_791Veel begrip van familie en vrienden krijg ik er dan weer niet voor, maar ach. Laten we het positief houden. Ik vond dit kaartje vandaag en heb hem voor mezelf gekocht. Even iets positiefs om mezelf eraan te herinneren dat het altijd wel goed komt. En dat alles ook maar relatief is. Ik heb me namelijk zo slecht gevoeld, maar het was maar even en ik kan het weer oppakken.. So, that’s what I will do 🙂

Ik hoop dat het herstellen een beetje snel gaat en dat ik ook weer snel over mijn angsten heen kom (Ik word er namelijk gek van.. Ik voel zo’n constante angst voor echt alles), dat ik weer vrienden en familie durf te contacten/reageren, want zelfs dat zat er niet in. Iedereen denkt waarschijnlijk dat ik dood ben ofzo :-P. Haha, nee hoor, dat zal wel meevallen, maar goed.

IMG_20170720_191816_436
Me (zonder make-up) maar ik ga er weer voor *Determined*

Punt is, mijn vakantieplannen voor Frankrijk gaan niet door. Wat ga ik dan WEL doen? Ik ga niet de hele vakantie thuis zitten en ik ga zorgen dat ik er iets van ga maken. ~Beginnende met de dagelijkse dingen oppakken~ Zoals Yoga, in mijn dagboek schrijven, contact met mensen oppakken, tekenen, et cetera. Life goes on en ik ga er weer voor :-).

Dus ik ga weer een plan maken. Polen gaat zeker nog door begin Augustus, ik ga ook zeker nog naar Berlijn/Bonn en verder werken aan mijn scriptie.. Dus beter zorg ik ervoor dat ik mezelf snel weer een beetje together pull.

Ik hou je op de hoogte 😉. Ik ben in ieder geval weer terug en ik ga er weer voor! Herkenbaar voor iemand? Of heb je wat support? Laat een berichtje achter :-).
 

Geef een reactie

