Back on Track

Ik heb vandaag 2 dingen gedaan die ik in tijden niet gedaan had en zoo erg heb gemist.. ❀ Yoga & Hardlopen!!!

IMG_20170721_143113_295
Trots!! πŸ˜› Wel 2.2km hardgelopen haha… het is een begin

Ik ben nog niet super fit ofzo, maar vanochtend even 10 minuutjes yoga was heeerlijk; dat heb ik nog het allermeest gemist. Ik doe altijd yoga thuis via Youtube en tegenwoordig vooral Yoga by Adriene (moet je maar even youtuben; echt een aanrader!!) En anders van Tara Stiles – zij is ook echt geweldig qua yoga.

Hardlopen heb ik ook maar 2,2 km gedaan (Ik doe een schema via de Nike Running app dus weer rustig aan beginnen en opbouwen) – Dat vooral om mezelf te beschermen want meestal begin ik meteen weer met minimaal 5 km en loop ik mezelf ~letterlijk~ meteen weer voorbij πŸ˜›

IMG_20170721_193138_141
Pretty Flowers ❀

In ieder geval, ik heb vandaag dus eindelijk weer eens een heerlijke dag gehad. Wel even therapie, maar ook daar een goed gesprek gehad. Verder beetje door het centrum gelopen – veel te veel geld uitgegeven, oeps.. Maar ook genoten van de natuur. Ik zag deze bloemen pas ook al maar nu ben ik even stil gaan staan en ze op de foto gezet. Ik vind ze echt prachtig!! ❀

Nou verder heb ik nog allerlei dingen te vertellen. Ik heb gisteren per ongeluk 60 euro aan CBD olie bij de Tuinen gekocht *Irritante goede verkoopsters…*. MAAR CBD-olie is wel super goed tegen angstklachten en, nouja, tegen alles zo’n beetje. Google er maar eens op. Helpt tegen angstklachten, buikpijn, slaapproblemen, migraine, zelfs kanker geloof ik. Wondermiddel. En ik wil eindelijk eens gaan afbouwen met al mijn medicatie – ik HAAT medicatie namelijk maar ik kom er maar niet vanaf ivm angstklachten en slaapproblemen. Dus ik ga die olie proberen. Als dat helpt heb ik het de 60 euro er wel voor over allicht…

Ik hou je wel op de hoogte of het echt wat doet; ik ben benieuwd!! πŸ™‚

Geef een reactie

